Jak chwytamy -realizacja innowacji pedagogicznej
20 marca realizowano kolejny temat innowacji pedagogicznej. Celem zajęć było poznanie różnych rodzajów chwytu (hakowy, cylindryczny, pęsetowy, trójpalcowy), poprawa jakości chwytu oraz normalizacja napięcia mięśniowego. Dzieci w serii rozmachowej korzystały z piłek. Robiły krążenie ramion, krążenie piłki wokół brzucha, wykonywały ósemkę piłką między stopami, uczestniczyły w wyścigach krabów z piłką. Dzieci wykonywały ćwiczenia wysiłkowe z użyciem walca rehabilitacyjnego oraz butelek z wodą, najwięcej frajdy sprawiło przeciąganie liny. W serii manualnej doskonaliły chwytanie i rzucanie piłki. Ściskały małe piłeczki w dłoni. W serii precyzyjnej dokonano podziału na grupy. Jedna grupa wkładała pęsetą szklane kulki do pop itów, druga układała rytmy za pomocą wtykanych grzybków (mozaiki), trzecia grupa nawlekała korale na szablon drucików kreatywnych. To była wspaniała zabawa !